REKLAMATIONSFORMULAR - INDFØRING I KORREKT UDFYLDELSE

Hos Promovec er det vores ambition at kunne yde den bedst mulige service til jer samtidig med, at vi hele tiden arbejder for at kunne forbedre kvaliteten af vores komponenter.

RETNINGSLINJER OG FORMULAR
Denne side er lavet for at præcisere vores retningslinjer omkring reklamationsbehandling og for at optimere kommunikationen omkring disse. Ved reklamationer skal vores reklamationsformular på webshoppen www.shop.promovec.dk benyttes. Det er yderst vigtigt, at denne formular udfyldes så korrekt og detaljeret som muligt - se venligst nedenstående eksempel. Du skal gerne udfylde:

  • serienummeret på motorer, batterier og andre komponenter
  • rette dokumentation som bon/faktura og vedhæfte disse
Promovec behandler kun reklamationssager på Promovec komponenter med henvisning til faktura/ordrenummer, og reklamationen kan kun håndteres, hvis bon eller faktura er vedhæftet.
PROCESSEN EFTER INDSENDELSE
Der kan være op til 14 dages behandlingstid fra indsendelsestidspunktet. Hvis du ikke kan vente på sagsbehandlingen af reklamationssagen, kan man bestille varen på normal vis med oplysning af det reklamationsnummer, der genereres ved udfyldelse af reklamationsformularen, eller ved at tilføje bestillingens ordrenummer til den udfyldte reklamationsformular.

Når reklamationen er godkendt hos os, krediterer vi dig selvfølgelig beløbet.

Ved afhentning eller returnering af komponenter skal der vedlægges faktura og udfyldt reklamationsformular.

Vi håber på jeres forståelse i forhold til ovenstående retningslinjer, da denne arbejdsgang kommer til gavn for både jer og os.
 

FELTER DU SKALUDFYLDE


• FORHANDLER

• TELEFON

• GADE

Registrer dit batteri

Registrer dit batteri og få to års kapacitetsgaranti på det.

REGISTRER HER